Nazwa meczu: FAM-Pionki & Beretta Polish Shotgun Open 2025
Typ zawodów: Strzelba
Poziom : L3 – MISTRZOSTWA POLSKI W STRZELBIE IPSC 2025
Region: POL
Lokalizacja: Wiechlice, Polska
Organizatorzy: STS Szczecin, AIRBASE Shooting Range Wiechlice
Strona www meczu: https://ipscshotgun.pl/
Match Directors: Artur Piasecki, Emilia Kabatek
Sędzia główny: Markus Pack
Sędzia głowny pre-match: Dariusz Dąbrowski (pre-match)
Kierownik biura obliczeń: Tomasz Kosiński
Delegat Techniczny PZSS: Zbigniew Kubicz
Prematch: : 29-30.05.2025 godzina: 11:00
Mecz Głowny: 31.05.2025 -1.06.2025 8:00 – strzelany w dwa dni w dwóch zmianach (rano/ po południu)
Liczba dni: 2
Prematch: 80 zawodników, 1 zmiana/2 dni strzelania
Główny mecz: 208 zawodników, 6-8 strzelców w drużynie, 2 zmiany/2 dni strzelania
Minimalna ilość strzałów ocenianych: 260 w tym: 24 loftka (max 9 śrucin), 16 slug
Liczba torów: 20
Dywizje: Open, Standard, Standard Manual, Modified
Kategorie: Regular, Lady, Senior, Super Senior, Lady Senior, Grand Senior, Junior
Amunicja: Zgodna z przepisami IPSC
Zamknięcie rejestracji: 15.05.2025
Zamknięcie rejestracji Drużyn: 30.04.2025
adres e-mail biura: office.pso@ipscshotgun.pl
Uczestnicy: Aktywni członkowie uznanego regionu IPSC
Broń i amunicja: własne, zgodnie z przepisami IPSC.
Przepisy: : IPSC, ostatnia edycja i interpretacje
Opłata arbitrażowa: 100 EUR
Wpisowe:
Cena regularna: 780 zł / 185 €
WPŁATY MOGĄ BYĆ WYKONYWANE WYŁĄCZNIE PRZELEWEM!
Informacje o płatności:
nr konta w PLN – 15 1090 2545 0000 0001 5048 7541
Nr konta EUR – PL87 1090 2545 0000 0001 5048 7700
SWIFT BIC: WBKPPLPPXXX
Bank: Santander Bank
Odbiorca: Stowarzyszenie Wiechlice
Tytuł przelewu: Imię NAZWISKO, Polish Shotgun Open 2025
Weryfikacja opłat: Prosimy o dokonanie opłaty startowej w ciągu 7 dni od daty rejestracji. W przypadku
niedokonania opłaty w terminie zawodnik zostanie przesunięty na listę oczekujących. Opłata nie może
być wycofana, ale może zostać przeniesiona na innego zawodnika.
Uwagi:
1) Strzelcy startują na własny koszt lub na koszt organizacji wysyłającej na własne ryzyko. Strzelcy
ponoszą odpowiedzialność za wyrządzone szkody.
2) Harmonogram może ulec zmianie w zależności od ilości uczestników meczu. Poniższy harmonogram
ma charakter orientacyjny.
3) Organizator zastrzega sobie również możliwość zmiany terminu zawodów.
4) Warunki uczestnictwa w zawodach dla zawodników polskich: obecność na liście zawodników Regionu
IPSC Polska, ważna licencja zawodnicza PZSS.
5) Warunki uczestnictwa w zawodach dla zawodników zagranicznych: obecność na listach swoich
regionów.
Harmonogram:
28 maja 2025, godz. 15:00-18:00 – Prematch: rejestracja, guncheck
29 maja 2025, 8:30-10:30 – Prematch: rejestracja, guncheck
29 maja – 30 maja 2025 r. – Prematch: 2 dni strzelania
30 maja 2025, godz. 12:00-17:00 – Mecz Główny: rejestracja, guncheck
31 maja 2025, godz 8:00. – Mecz Główny: Shift 1 rozpoczecie strzelan na torze zgodnie z
harmonogramem
31 maja 2025, godz 10:00-12:00. – Mecz Główny: Shift 2 rejestracja, guncheck
31 maja – 1 czerwca 2025, 2 dni strzelania,
1 czerwca 18:30 – Ceremonia wręczenia nagród
Mecz główny:
31 maja 2025:
8:00-12:00: składy 1-20
10:00-12:00: sprawdzanie broni (dla składów popołudniowych)
12:30-17:00: składy 21-40
1 czerwca 2025:
7:30-12:30 składy M25-M48
13:00-17:30 składy M1-M24
Wszyscy zatwierdzeni przez organizatorów RO są uprawnieni do strzelania w przedmeczu. RO są
zwolnieni z opłaty startowej, otrzymają zakwaterowanie i śniadanie w hotelu oraz obiad w trakcie
meczu. Są również zaproszeni na imprezę RO.
Klasyfikacja drużynowa
- Do klasyfikacji drużynowej może zgłosić się drużyna składająca się z minimalnie 3 a maksymalnie 4
zawodników. - Zawodnicy w danej drużynie muszą być zawodnikami startującymi w tej samej klasie sprzętowej.
- Wynikiem całej drużyny jest suma punktów 3 najlepszych zawodników danej drużyny.
- Otwarcie klasyfikacji drużynowej wymaga zgłoszenia się przynajmniej 3 drużyn.
- Opłata dodatkowa za zgłoszenie drużyny wynosi 300 zł za całą drużynę. Po 2.05 opłata nie podlega
zwrotowi. - Opłata dodatkowa za zgłoszenie drużyny zostanie zwrócona jeśli do 1.05 nie zgłosi się wymagana do
otwarcia klasyfikacji liczba drużyn. - Drużyny należy zgłosić mailowo do 30.04. Treść zgłoszenia musi zawierać nazwę drużyny oraz imiona i
nazwiska członków drużyny. Email do zgłaszania teamów: office.pso@ipscshotgun.pl - Wniesienie opłaty dodatkowej z tytułu zgłoszenia drużyny nie zwalnia zawodników z uiszczenia swojej
opłaty startowej. Brak uiszczenia opłaty startowej przez danego zawodnika do dnia 17.05 spowoduje
automatyczne usunięcie go ze składu drużyny.