Informacje

Nazwa meczu: FAM-Pionki & Beretta Polish Shotgun Open 2025
Typ zawodów: Strzelba
Poziom : L3 – MISTRZOSTWA POLSKI W STRZELBIE IPSC 2025
Region: POL
Lokalizacja: Wiechlice, Polska
Organizatorzy: STS Szczecin, AIRBASE Shooting Range Wiechlice
Strona www meczu: https://ipscshotgun.pl/
Match Directors: Artur Piasecki, Emilia Kabatek
Sędzia główny: Markus Pack
Sędzia głowny pre-match: Dariusz Dąbrowski (pre-match)
Kierownik biura obliczeń: Tomasz Kosiński
Delegat Techniczny PZSS: Zbigniew Kubicz

Prematch: : 29-30.05.2025 godzina: 11:00
Mecz Głowny: 31.05.2025 -1.06.2025 8:00 – strzelany w dwa dni w dwóch zmianach (rano/ po południu)
Liczba dni: 2
Prematch: 80 zawodników, 1 zmiana/2 dni strzelania
Główny mecz: 208 zawodników, 6-8 strzelców w drużynie, 2 zmiany/2 dni strzelania
Minimalna ilość strzałów ocenianych: 260 w tym: 24 loftka (max 9 śrucin), 16 slug
Liczba torów: 20
Dywizje: Open, Standard, Standard Manual, Modified
Kategorie: Regular, Lady, Senior, Super Senior, Lady Senior, Grand Senior, Junior

Amunicja: Zgodna z przepisami IPSC
Zamknięcie rejestracji: 15.05.2025
Zamknięcie rejestracji Drużyn: 30.04.2025
adres e-mail biura: office.pso@ipscshotgun.pl


Uczestnicy: Aktywni członkowie uznanego regionu IPSC
Broń i amunicja: własne, zgodnie z przepisami IPSC.
Przepisy: : IPSC, ostatnia edycja i interpretacje
Opłata arbitrażowa: 100 EUR

Wpisowe:
Cena regularna: 780 zł / 185 €

WPŁATY MOGĄ BYĆ WYKONYWANE WYŁĄCZNIE PRZELEWEM!

Informacje o płatności:
nr konta w PLN – 15 1090 2545 0000 0001 5048 7541
Nr konta EUR – PL87 1090 2545 0000 0001 5048 7700
SWIFT BIC: WBKPPLPPXXX
Bank: Santander Bank
Odbiorca: Stowarzyszenie Wiechlice
Tytuł przelewu: Imię NAZWISKO, Polish Shotgun Open 2025

Weryfikacja opłat: Prosimy o dokonanie opłaty startowej w ciągu 7 dni od daty rejestracji. W przypadku
niedokonania opłaty w terminie zawodnik zostanie przesunięty na listę oczekujących. Opłata nie może
być wycofana, ale może zostać przeniesiona na innego zawodnika.

Uwagi:

1) Strzelcy startują na własny koszt lub na koszt organizacji wysyłającej na własne ryzyko. Strzelcy
ponoszą odpowiedzialność za wyrządzone szkody.
2) Harmonogram może ulec zmianie w zależności od ilości uczestników meczu. Poniższy harmonogram
ma charakter orientacyjny.
3) Organizator zastrzega sobie również możliwość zmiany terminu zawodów.
4) Warunki uczestnictwa w zawodach dla zawodników polskich: obecność na liście zawodników Regionu
IPSC Polska, ważna licencja zawodnicza PZSS.
5) Warunki uczestnictwa w zawodach dla zawodników zagranicznych: obecność na listach swoich
regionów.

Harmonogram:
28 maja 2025, godz. 15:00-18:00 – Prematch: rejestracja, guncheck
29 maja 2025, 8:30-10:30 – Prematch: rejestracja, guncheck
29 maja – 30 maja 2025 r. – Prematch: 2 dni strzelania
30 maja 2025, godz. 12:00-17:00 – Mecz Główny: rejestracja, guncheck
31 maja 2025, godz 8:00. – Mecz Główny: Shift 1 rozpoczecie strzelan na torze zgodnie z
harmonogramem
31 maja 2025, godz 10:00-12:00. – Mecz Główny: Shift 2 rejestracja, guncheck
31 maja – 1 czerwca 2025, 2 dni strzelania,
1 czerwca 18:30 – Ceremonia wręczenia nagród

Mecz główny:
31 maja 2025:
8:00-12:00: składy 1-20
10:00-12:00: sprawdzanie broni (dla składów popołudniowych)
12:30-17:00: składy 21-40
1 czerwca 2025:
7:30-12:30 składy M25-M48
13:00-17:30 składy M1-M24

Wszyscy zatwierdzeni przez organizatorów RO są uprawnieni do strzelania w przedmeczu. RO są
zwolnieni z opłaty startowej, otrzymają zakwaterowanie i śniadanie w hotelu oraz obiad w trakcie
meczu. Są również zaproszeni na imprezę RO.

Klasyfikacja drużynowa

  1. Do klasyfikacji drużynowej może zgłosić się drużyna składająca się z minimalnie 3 a maksymalnie 4
    zawodników.
  2. Zawodnicy w danej drużynie muszą być zawodnikami startującymi w tej samej klasie sprzętowej.
  3. Wynikiem całej drużyny jest suma punktów 3 najlepszych zawodników danej drużyny.
  4. Otwarcie klasyfikacji drużynowej wymaga zgłoszenia się przynajmniej 3 drużyn.
  5. Opłata dodatkowa za zgłoszenie drużyny wynosi 300 zł za całą drużynę. Po 2.05 opłata nie podlega
    zwrotowi.
  6. Opłata dodatkowa za zgłoszenie drużyny zostanie zwrócona jeśli do 1.05 nie zgłosi się wymagana do
    otwarcia klasyfikacji liczba drużyn.
  7. Drużyny należy zgłosić mailowo do 30.04. Treść zgłoszenia musi zawierać nazwę drużyny oraz imiona i
    nazwiska członków drużyny. Email do zgłaszania teamów: office.pso@ipscshotgun.pl
  8. Wniesienie opłaty dodatkowej z tytułu zgłoszenia drużyny nie zwalnia zawodników z uiszczenia swojej
    opłaty startowej. Brak uiszczenia opłaty startowej przez danego zawodnika do dnia 17.05 spowoduje
    automatyczne usunięcie go ze składu drużyny.